I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem www.lapami.com.pl jest Maria Kalinowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Maria Kalinowska ŁAPAMI z siedzibą w Krakowie, ul. Lipska 49, 30-721 Kraków, NIP: 6761186257, REGON: 121024840.
2. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady korzystania ze Sklepu internetowego, w tym m.in. składania zamówień, dostarczania zamówionych Produktów, uiszczania przez Klientów zapłaty za kupione Produkty, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady reklamacji zakupionego Produktu.
3. Adres elektroniczny Sklepu: www.lapami.com.pl
4. Adres e-mail Sklepu: [email protected]
5. Adres pocztowy Sprzedawcy: ŁAPAMI Maria Kalinowska, ul. Lipska 49, 30-721 Kraków.
6. Numer telefonu Infolinii Sklepu: +48 570 402 650 Wskazany numer telefonu Infolinii Sklepu czynny jest w Dni Robocze (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient).
7. Obsługa Sklepu internetowego dostępna jest dla Klientów sklepu wyłącznie w Dni Robocze.
8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego, mogących powodować utrudnienia lub uniemożliwienie Klientom korzystania z usług. Przewidywany czas i termin prac będzie ogłoszony Klientom Sklepu.
9. Wymagania techniczne do prawidłowego funkcjonowania systemu teleinformatycznego jakim posługuje się Sklep to: połączenie z siecią Internet, przeglądarka internetowa, aktywne konto e-mail.
II. DEFINICJE
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz.: 9:00 – 17:00.
2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu internetowego.
3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Produkt – produkty prezentowane na stronie internetowej Sklepu.
5. Regulamin – niniejszy zbiór zasad regulujących warunki i zasady sprzedaży w Sklepie internetowym oraz świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego.
6. Użytkownik – Klient, który dokonał rejestracji na stronie internetowej Sklepu.
7. Sklep internetowy/Sklep – prowadzony przez Sprzedawcę sklep internetowy dostępny pod adresem www.lapami.com.pl.
8. Sprzedawca – Maria Kalinowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Maria Kalinowska ŁAPAMI z siedzibą w Krakowie, ul. Lipska 49, 30-721 Kraków, NIP: 6761186257, REGON: 121024840.
9. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży (Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu) na odległość zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, na zasadach określonych w Regulaminie.
10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj, liczbę towaru, sposób zapłaty, sposób dostawy.
III. REJESTRACJA I LOGOWANIE
1. Klient może bezpłatnie zarejestrować swoje konto w Sklepie. W związku z tym, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej Sklepu w zakładce „ Zarejestruj” i przesłać go drogą elektroniczną do Sprzedawcy.
2. Z chwilą rejestracji, zostaje utworzone indywidualne konto Klienta, który uzyskuje status Użytkownika.
3. Rejestracja umożliwia logowanie Klienta do Sklepu w każdym czasie i modyfikowanie danych Klienta oraz przeglądanie historii dokonanych zakupów w Sklepie. Rejestracja Klienta w Sklepie jest nieobowiązkowa.
4. Warunkiem rejestracji oraz dokonania zakupów w Sklepie jest podanie prawdziwych danych osobowych wskazanych w odpowiednim formularzu rejestracyjnym oraz zaakceptowanie przez Klienta postanowień Regulaminu i Polityki Prywatności, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją Zamówienia. Brak akceptacji powyższych warunków w toku procedury składania Zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia Produktów za pośrednictwem Sklepu internetowego.
5. Klient oświadcza, że dane podane w formularzu rejestracyjnym oraz w trakcie składania Zamówienia bez rejestracji są prawdziwe i nie naruszają praw osób trzecich.
6. Z indywidualnego konta może korzystać wyłącznie Klient, którego dane były wskazane podczas procedury rejestracji. Klient nie może korzystać z kont innych Klientów oraz umożliwiać innym osobom korzystanie z konta.
IV. DOKONYWANIE ZAMÓWIEŃ
1. Celem zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu należy złożyć Zamówienie zgodnie z instrukcjami znajdującymi się na stronie internetowej Sklepu.
2. Klient dokonuje zamówienia Produktów dostępnych w Sklepie poprzez ich dodanie do „Koszyka”.
3. Zamówienia można dokonać bez konieczności rejestracji konta w Sklepie. W przypadku chęci dokonania zamówienia bez rejestracji, Klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza, który pojawi się po umieszczeniu wybranych Produktów w „Koszyku” i przejścia do składania Zamówienia.
4. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu złożenia i realizacji Zamówienia. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne i nie jest konieczne do złożenia Zamówienia.
5. Po wypełnieniu przez Klienta wszystkich wymaganych pól, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia zawierającego opis wybranych Produktów oraz ich cenę i koszty związane z wybranym sposobem dostawy.
6. W sytuacji, kiedy Klient naruszy którekolwiek z postanowień Regulaminu, a w szczególności w przypadku braku podania koniecznych do realizacji Zamówienia danych, zamówienie nie zostanie zrealizowane.
7. Na każdym etapie składania Zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować Zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony za pośrednictwem której składa się Zamówienie. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.
8. Do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi w chwili potwierdzenia złożenia Zamówienia przez Sprzedawcę za pośrednictwem wskazanego adresu e-mail.
9. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta numer telefonu, w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących złożonego Zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją Zamówienia.
10. W przypadku zaistnienia wyjątkowych sytuacji związanych z Zamówieniem, np. w przypadku braku danego Produktu w magazynie lub niemożności zrealizowania Zamówienia z innego powodu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją Zamówienia i możliwych rozwiązaniach.
11. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu stanowią zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży. Złożone przez Klienta Zamówienie traktowane jest jako oferta zakupu oferowanych w Sklepie Produktów.
12. W sytuacji kiedy Klient będący Konsumentem złożył oświadczenie o rezygnacji z zawarcia Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać Konsumenta.
13. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzenia limitu ilości sztuk zakupu Produktów. Informacje w tym zakresie zostaną podane na stronie Sklepu.
V. CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Ceny Produktów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny Produktów nie zawierają kosztów dostawy.
2. Ostateczną i wiążącą ceną Produktów jest cena wyświetlana w momencie podsumowania złożonego przez Klienta Zamówienia.
3. Każdy zakup dokonany przez Klienta potwierdzony jest paragonem lub fakturą VAT zgodnie z żądaniem wskazanym przez Klienta. Klient wyraża zgodę na wysłanie faktury VAT za pośrednictwem poczty elektronicznej, na wskazany adres e-mail.
4. Klient może zapłacić za złożone Zamówienie w następujący sposób:
a) tradycyjny przelew bankowy;
b) przelew online “Przelewy24”;
c) płatność za pobraniem (płatność w chwili dostarczenia zamówionych Produktów).
5. W przypadku wyboru płatności za pośrednictwem tradycyjnego przelewu bankowego, realizacja Zamówienia może ulec wydłużeniu.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w Sklepie internetowym, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu internetowego, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. Kody rabatowe wydawane są jedynie w ramach kampanii reklamowych, mają określony okres ważności i nie mogą zostać nabyte poprzez ich zakup. Kody rabatowe mogą być wykorzystane tylko w określonym czasie i w ramach jednego Zamówienia. Niektóre Produkty mogą być wykluczone z możliwości skorzystania z promocji. Kody rabatowe mogą być uzależnione od minimalnej wartości zakupu.
8. Cena Produktu nie może być mniejsza niż kwota kodu rabatowego. W przypadku różnicy pomiędzy wartością kodu rabatowego, a wartością kupowanego Produktu różnica może zostać wyrównana poprzez dopłatę przez Kupującego.
9. Kod rabatowy nie może zostać wypłacony w formie pieniężnej i jest jednorazowy. Po jego użyciu nie jest możliwy jego zwrot.
10. Kod rabatowy może zostać wykorzystany tylko przed zakończeniem procesu Zamówienia. Późniejsze skorzystanie z kodu rabatowego nie jest możliwe. W braku innych informacji dostępnych na stronie Sklepu internetowego nie można łączyć kilku kodów rabatowych.
11. W przypadku skorzystania z kodu rabatowego podczas zakupu, a następnie odstąpienia od umowy użyty kod rabatowy nie podlega zwrotowi oraz nie odzyskuje swojej ważności.
12. Szczegółowe zasady korzystania z dostępnych rabatów i promocji są zamieszczane w odrębnych dla poszczególnych akcji promocyjnych postanowieniach dostępnych na stronie Sklepu internetowego.
VI. WARUNKI DOSTAWY
1. Dostawa Produktów możliwa jest wyłącznie na terytorium Unii Europejskiej.
2. Zamówione Produkty dostarczane są na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
3. Dostawa zamówionych Produktów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta.
4. Możliwy jest również bezpłatny odbiór osobisty pod adresem: ul. Lipska 49, 30-721 Kraków.
5. Klient zobowiązany jest sprawdzić doręczoną przesyłki w obecności kuriera. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika dostawcy spisania właściwego protokołu.
6. Koszty dostawy i szczegółowe warunki płatności dostępne są na stronie internetowej Sklepu.
7. Koszt wysyłki podawany jest również podczas składania Zamówienia.
VII. WARUNKI I ZASADY ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Klient, który jest Konsumentem ma możliwość odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu zakupionego w Sklepie internetowym bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni.
2. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie zamówionego Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie zamówionego Produktu.
3. Konsument aby skutecznie skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę w sposób jednoznaczny o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży poprzez przesłanie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od Umowy w formie pisemnej (listownie na adres Sprzedawcy) lub mailowo na adres e-mail Sklepu.
4. Konsument może (ale nie ma takiego obowiązku) wykorzystać wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży znajdujący się na końcu niniejszego paragrafu, co przyspieszy obsługę zwrotu.
5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przez upływem terminu do odstąpienia od umowy.
6. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Konsument powinien zwrócić zakupione Produkty niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Zakupiony Produkt należy zwrócić na adres Sprzedawcy tj. Maria Kalinowska ŁAPAMI, ul. Lipska 49, 30-721 Kraków.
7. Klient zobowiązany jest zwrócić Produkt w stanie takim w jakim został wydany i nie może nosić śladów użytkowania wskazujących na jego używanie ponad niezbędny zakres potrzebny do stwierdzenia charakteru Produktu, jego cech i funkcjonowania. W przypadku używania Produktu w sposób przekraczający ten zakres Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy.
8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zakupionego Produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku Sprzedawca zwróci odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Produkt.
9. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
10. Niektóre Produkty nie są objęte prawem odstąpienia od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących kategorii produktów: – produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, – produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, – produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia.
11. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia w którym Konsument odstąpił od umowy, zwróci mu dokonane przez niego płatności.
12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w Sklepie internetowym ŁAPAMI Pet Concept Store:
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od Umowy sprzedaży następujących Produktów:
1) ……………………………
2) ……………………………
Data zawarcia umowy _____________ /odbioru ______________
Numer zamówienia lub numer dokumentu rozliczeniowego (paragon fiskalny lub faktura) …………………………………..
Imię i nazwisko Konsumenta - ……………………
Adres Konsumenta ……………………………
Data
Podpis Konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Powyższe oświadczenie powinno zostać przesłane na adres Sprzedawcy: Maria Kalinowska ŁAPAMI ul. Lipska 49, 30-721 Kraków lub drogą mailową: [email protected]
VIII. REKLAMACJE
1. Produkty sprzedawane w Sklepie są nowe, bez wad i mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Sprzedawca nie udziela dodatkowej gwarancji sprzedawcy na Produkty.
2. Szczegółowe informacje dotyczące warunków gwarancji, czasu jej trwania znajdują się wydanej przez gwaranta karcie gwarancyjnej dołączonej do Produktu i zgodnie z nimi należy wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji.
3. W przypadku produktów, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:
a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), zgodnie z informacjami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej;
b) korzystając z uprawnień przysługujących mu z tytułu rękojmi – w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień zawartych w pkt. VIII ust. 6-10 Regulaminu.
4. Skorzystanie z uprawnień gwarancyjnych nie ogranicza uprawnień Klienta do reklamacji z tytułu rękojmi za wady.
5. Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady wobec Klientów niebędących Konsumentami.
6. Niezależnie od podstawy prawnej reklamacji (gwarancji lub rękojmi), reklamacje można złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected] lub drogą pocztową na adres: ul. Lipska 49, 30-721 Kraków.
7. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta, numer Zamówienia lub numer dokumentu rozliczeniowego (paragon fiskalny lub faktura), opis przyczyny reklamacji, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego.
8. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zastrzega możliwość zwrócenia się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
9. Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
10. Klient będący Konsumentem, który składa reklamacje jest zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy towar pod adres pocztowy Sprzedawcy: ŁAPAMI Pet Concept Store ul. Lipska 49, 30-721 Kraków.
IX. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
1. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
2. Możliwość skorzystania z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny tj. obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie. Sprzedawca wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami.
3. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są pod poniżej wskazanymi adresami
- www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie
- www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich
- www.uokik.gov.pl/wazne_adresy , www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne
- www.konsument.gov.pl/eck-w-europie
4. Inspekcja Handlowa jest podmiotem właściwym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich z zakresu spraw dla których nie utworzono wyspecjalizowanego podmiotu. Postępowanie w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu konsumenckiego wszczyna się na wniosek złożony do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez przedsiębiorcę, którym w przypadku Sprzedawcy jest Małopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Krakowie (http://www.krakow.wiih.gov.pl)
5. Konsument, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich, która znajduje się pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Platforma ODR jest darmowym narzędziem internetowym do rozwiązywania problemów związanych z zakupami przez Internet. Konsument może z niego skorzystać, aby skontaktować się ze sprzedawcą w celu bezpośredniego rozwiązania problemu lub uzgodnienia kwestii dotyczącej wyboru organu pozasądowego rozstrzygania sporów.
X. DANE OSOBOWE KLIENTÓW
1. Sprzedawca jest Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy w związku ze składaniem Zamówień, rejestracji w Sklepie internetowym lub w ramach innych okoliczności, o których mowa w Regulaminie.
2. Obowiązkowym elementem procedury rejestracji oraz złożenia Zamówienia jest podanie przez Klienta jego danych osobowych, oznaczonych jako obligatoryjne. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu rejestracji oraz złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym, ich realizacji oraz obsługi.
3. W sytuacji, gdy Klient wyraził zgodę na usługę świadczoną drogą elektroniczną, której przedmiotem jest bezpłatne dostarczanie newsletterów, uzyskany adres poczty elektronicznej (adres e-mail) jest dodawany do listy e-mailingowej i jest wykorzystywany w celach marketingowych do przesyłania Klientowi informacji handlowej drogą elektroniczną w postaci Newslettera.
4. Zgromadzone dane osobowe mogą być udostępnianie osobom trzecim w przypadkach określonych w Polityce Prywatności. Zakres przekazywanych danych ograniczona jest do niezbędnego minimum.
5. Dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem przez osoby nieupoważnione, a także innymi przypadkami ich ujawnienia lub utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych.
6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, Klient, którego dane osobowe dotyczą posiada określone uprawnienia w tym zakresie. Wszystkie prawa Klienta związane z przetwarzaniem jego danych osobowych zostały opisane Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej Sklepu.
7. Sprzedawca wykorzystuje pliki typu cookies.
8. Więcej informacji dotyczących przetwarzania i ochrony danych osobowych oraz plików cookies znajdują się w zakładce Polityka Prywatności dostępnej na stronie internetowej Sklepu.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Informacje i cenniki umieszczone na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 1025 z późn. zm.).
2. Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie w każdym czasie na stronie internetowej Sklepu.
3. W sprawach nieuregulowanych treścią postanowień niniejszego Regulaminu, zastosowanie mają właściwe przepisy prawa cywilnego w tym przepisy regulujące prawa i obowiązki konsumenta.
4. Dla wszelkich ewentualnych sporów wynikłych z Umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem właściwym będzie Sąd powszechny właściwy dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej Sprzedawcy.
5. Dla wszelkich ewentualnych sporów wynikłych z Umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym Konsumentem zostaną poddane sądowi właściwemu zgodnie z właściwymi przepisami o ogólnej właściwości miejscowej sądów powszechnych.
6. Wszelkie prawa (w tym autorskie prawa majątkowe) do strony internetowej, Sklepu, dostępnych wzorów, dokumentów (w tym formularzy), zdjęć, logotypów należą wyłącznie do Sprzedawcy lub podmiotów z nim współpracujących.
7. Niedopuszczalnym jest wykorzystywanie jakichkolwiek zasobów czy informacji zawartych na stronie Sklepu w celu prowadzenia działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie Zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie dotychczasowego Regulaminu, (tj. Regulaminu, który obowiązywał w chwili zawarcia Umowy sprzedaży). Zmieniony Regulamin wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia jego opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu.
9. Niniejszy regulamin został opublikowany w dniu 8.12.2020